zondag 29 augustus 2010

Verjaardagskaartenboek.


Op het moment maak ik graag een verjaardagskaartenboek.Voor mijn moeder had ik er 1 gemaakt voor moederdag. Daar heb ik ooit foto's van gemaakt, maar helaas die foto's zijn verdwenen, waarschijnlijk gewist (shit) dus ga ik nu in de herkansing, met het verjaardagskaarten boek voor een goede vriendin. Al ziet dat er weer heeel anders uit dan die voor mijn moeder.
Omdat ik cadeautjes pas plaats als ik ze heb gegeven, en ik hoofdzakelijk cadeautjes maak momenteel, zit er altijd een tijdje tussen het maken en het plaatsen.

Ook zal ik het boek in delen plaatsen. 1 maand per dag, en de kaarten die ik ervoor gemaakt heb, in volgorde daarna.Anders zijn het wel erg veel foto's om tegelijk te plaatsen.
Vandaag Januari.


Zo ziet de hele bladzijde eruit. Aan de ene kant de kalender, een template van de Papercraft Inspirations. Aan de andere kant de versierde bladzijde. Voor dit boek heb ik gebruik gemaakt van behang, uit het behangstalen boek dat ik van een andere vriendin gekregen heb. Hoe mooi ook, het was lastig werken door een coating die over het behang heen zit.



Dit is het versierde gedeelte. Dat is het zakje waar de kaarten in kunnen. Voor het mooi, heb ik voor elke pagina een kaart gemaakt, maar daarover later meer.
Voor deze pagina heb ik een stampwheel (Funky Forest) van Stampin Up gebruikt, met de bij behorende stempelset ( Trendy Trees).
De stempels van de stempelset gestempeld, en uitgeknipt, en zomaar wat opgeplakt.

Geen opmerkingen: