donderdag 16 februari 2012

dag 184 Monster treatcup

Voor een klein jongetje een kaartje maken is nog niet zo makkelijk Het kaartje wat ik begonnen was, is over een tijd voor zijn zusje, want dat werd zomaar een meisjes kaartje. Terwijl ik er toch jongens elementen in aan het verwerken was.
Mijn jongste is een klein jaar jonger dan hij, en dus dacht ik, als ik een kaart maak die mijn jongste leuk vindt, dan doe moet het goed gaan.

Dus heb ik een monster gestempeld (erg leuk, een make a monster set van Stampin Up, elk monster is anders omdat je allerlei losse elementen samen tot een monster maakt) en met mijn Derwent Artist potloden ingekleurd. Blauw, groen en rood. Daarna er wat schudmateriaal op gelegd, en een treatcup op geplakt (ter herinnering, doe geen glitter in een treatcup :o) )
Een stukje blauw folie gepakt, en die door de cuttlebug gehaald met een tandwiel embossingfolder.
En over de treatcup geplakt.

De sneeuwbal gestempeld, en met blauw embossingpoeder geembossed. Uitgeknipt en over de treatcup geplakt.

Toen wilde ik een felicitatie. Maar ik kon geen geschikte plek vinden. Uiteindelijk heb ik een opening gestansed onder in de kaart en daar 'Happy Birthday' achter gestempeld.
En nog een monster erbij.
Mijn dochter wilde het kaartje graag zelf houden, maar hij ging toch op de post.




Making a card for a little boy is not really easy. The card I started out to make,using boyish elements still turned out too girly, and will go to his sister in a while.
Since my youngest is just a year younger than the boy I needed a card for, I figured if she likes it, I will be okay.

I stamped a monster, using the Make a monster stamp from Stampin Up. Very fun set, because there are all loose elements for making monsters, not a monster is the same.
I coloured the monster, using my Derwent Artist pencils. Blue, red and green. Then I put some shaker material on the monster and attached the treatcup over it (note to self, do not put glitter in a treatcup :o) )
I took a piece of blue foil and run it trough the cuttlebug, using the the clockworks embossingfolder. I cut a hole in it, and put it over the treatcup.
Then I stamped the snowglobe and heat embossed it with blue embossing powder.

I wanted a sentiment, but didn't see a place to put it. I ended up punching a frame, and stamping the sentiment behind it, on the inside of the card. I stamped another monster beside it.
My daughter wanted to keep the card herself, but I mailed it anyway.

Geen opmerkingen: