woensdag 28 juli 2010

Flower soft



Een tijdje geleden kwam ik in aanraking met Flower Soft. Een soort vlokjes die je op een kaart of stempelafdruk lijmt, en die dan het idee geven van bloemen. Ik was gelijk verkocht. Sindsdien kijk ik bij stempels ook of ze bruikbaar zijn in combinatie met Flower Soft. Want ook al heb ik nog maar een paar kleuren, ik gebruik het graag.




Stempeltje is een stempelsetje van Stampin Up (hoe kan het anders) waarbij je zelf kunt combineren. Ben ik erg gek op.
Dan heb je met 1 set ineens een heleboel stempels tot je beschikking. Op deze detail foto kun je goed zien hoe flowersoft er op een kaart uitziet.
Als je het gaat gebruiken, gebruik dan wel de officiele FlowerSoft lijm. Die houdt de flowersoft gewoon beter op zijn plek. Ik heb het eerst geprobeerd met gewone acryl lijm, maar die hield minder goed, en dan is het effect veel minder spectaculair.

1 opmerking:

Annelies zei

Wat een grappig spul!