woensdag 21 juli 2010

Kaartje


Na 2 maanden waarin mijn fototoestel en computer niet met elkaar willen praten heeft Ruurd vandaag een goede oplossing gevonden en kan ik weer foto's uploaden en plaatsen.

Voor een ketting had ik een kaart gemaakt. Bleek het thema mensen te zijn. De nieuwe kaart ligt klaar, maar kan ik natuurlijk nog niet op mijn blog plaatsen. De verkeerde kaarten natuurlijk wel.

De stempel is een retired van Stampin Up. Eigenlijk is het een set van swirls, die ik zo heb samengevoegd.Slordig gekleurd met Stabilo 88 stiften. Hier en daar een glitter met de hot fix.Dat ding heb ik al jaren, maar pas de laatste tijd gebruik ik hem regelmatig. De glitters zijn overigens van de Intertoys. Die vind ik erg leuk, omdat ze net wat minder glimmen, maar wel een leuk extra accent geven. Eens zien of ik daar nog wat meer kleuren van kan krijgen.

De achtergrond is distressen met strijkijzer. Erg grappig om te doen. De uitleg staat op de kicosite. Technieken 8

Geen opmerkingen: