maandag 19 september 2011

Dag 41 Groen

Niet vandaag gemaakt. Vandaag deed ik de was, en vanavond keek ik een spannende film.
achtergrond gemaakt door dristress inkt op een craftsheet te doen, en daar met een mister water over heen te spuiten. Daarna een vel papier er doorheen draaien.
Ik vind het een geweldige techniek, die ik heel erg veel gebruik. Geleerd bij Kicostamps.

De dame met baby is een van mijn favoriete stempels. Stampin Up natuurlijk, gescoord op Ebay. Ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.



Not made today. Today I did the laundry, and tonight I watched a thriller on tv.
I made the background with distress ink on a craftsheet, than spray some water on it, with a mister. Put the paper on the ink, and turn it around. I love this technique, and use it a lot. I learned it at Kicostamps.

The lady with baby is one of my favorite stamps. Stampin Up of course, bought on Ebay. I coloured it with Derwent Coloursoft pencils.

Geen opmerkingen: