woensdag 23 november 2011

Dag 105 Destined..

Mijn vriendin heeft een geweldige stempel. Die mocht ik lenen, maar toen kwam ik er niet aan toe om er iets mee te maken. Nadat ik hem terug gegeven had, heeft ze voor me een aantal tags gemaakt met deze stempel er op. Eigenlijk bedoeld om te gebruiken in een layout over Cecila, maar ook erg bruikbaar op een kaart voor een stempelvriendin.

Achtergrond heb ik bestempeld met stempel benodigdheden in een grijstint. Met daar tussen 'I love Stamps' in rood.

De dame is gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt. Het mandje aan haar arm, is een losse stempel, daarop heb ik weer 'I love stamps' gestempeld. De onderdelen in het mandje zijn gestempeld, uitgeknipt en in het mandje gestopt.
Als sentiment de tag erbij geplakt.



My friend has a great stamp. I borrowed it for a while, but did not have the time for it then. After I returned it to her, she made several tags for me, with this stamp meant to use in a layout about Cecilia, but very useful on a card for a stampfriend.

The background is stamped with gray. All kind of stamp materials. In between I stamped 'I love stamps' in red.

The lady is stamped, coloured and cut out. The basket she carries is stamped, cut out, I stamped 'I love stamps' on it. The materials in it, are stamped, cut out, and put into the basket.
The tag I used as sentiment.

1 opmerking:

Annelies zei

Een echte "Marrigje"-stempel!