zondag 27 november 2011

Dag 107 Bloem

Zo een leuke stempel is dit. Nog meer bruikbaar dan ik in eerste instantie dacht.

De bloem is in 3 delen gestempeld. Voor de buiten rand en het hart, met blauw. De middenrand is gekleurd met stempel stiften en toen gestempeld.

En toen de 3 delen uitgeponsed waar de stempel bij ontworpen is.

Toen heb ik een kaart afgeplakt met maskertape, en de bloem in 2 hele lichte tinten gestempeld, en er zo een border van gemaakt.

Van het hart van de bloem heb ik een brad gemaakt en daarmee de bloem op elkaar, en aan het kaartje bevestigd.
Tenslotte de tekst gestempeld, en de kaart op een achtergrond kaart geplakt.

Stempel- Stampin Up, Triple Treat Flower
fifth Avenur Floral.


This is such a nice stamp and much more verstatile that I initially thought.

The flower is stamped in three parts, in blue for the center and the outer border and once for the middle part after applying the colors with marker pens. After that I punched the three parts with the punch that the stamp is designed for.

For the background I masked of the card and stamped the same flower in light colors to create a border.

After that I turned the heart of the flower into a brad and used that to assemble the other two parts of the flower and the card. Finally stamped the text and glued the card on its background.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Dat idee van die border ga ik eens overnemen. Wat een goed idee zeg!

Marrigje zei

Mooi zo Annelies, daar is dit blog voor bedoeld. Om ideeen te delen, en anderen te inspireren. Ben blij dat ik daar iig in dit geval in slaag.