donderdag 31 december 2009

Tractatie

Bij het doorzoeken van de foto's kom ik tot de ontdekking dat ik achter loop met plaatsen.
Dit is een foto van de tractatie gemaakt voor de verjaardag van Rafael, dat was al 4 oktober.



Doosjes, Matchbox van Stampin Up, zijn door mijn vriendin Margriet voor me gestansd. Zij heeft deze stans gekocht, ik twijfel nog steeds of ik hem niet zelf moet hebben, zo leuk zijn die doosjes.
Stempels zijn ook van Stampin Up, een retired set gekocht afgelopen zomer, omdat ik de beestjes zo grappig vind. Nog niet eerder gebruikt.
Ruurd heeft de beestjes ingekleurd met aquarelverf. Was een heel familie project want Ruben ging ook mee kleuren, en Lea en ik vulde de doosjes met een beestjes sticker en een doosje yogurtrozijnen van Jip en Janneke.

De tractatie was een succes.

Geen opmerkingen: