donderdag 31 december 2009

Variatie

Toen ik las wat de disstressinkt techniek inhield, had ik gelijk een variatie bedacht. Gisteren kwam ik er eindelijk aan toe dat te proberen.
Ik heb eerste een stempel gezet met Perfect Resist van StampinBack. Geweldig grappig spul is dat, wat ik veeeeel vaker gebruik danik dacht te gebruiken toen ik het kocht. In Zeist ga ik zeker weer een paar flesjes kopen. Maar dat terzijde.
Heel goed laten drogen.



Daarna donkere kleuren distressinkt op een craftsheet gesmeerd, gespoten met water (minimister of gewoon plantenspuit) En de kaart door de inkt gedraait. Eerst aan de verkeerde kant gedaan, want de perfect resist kan je niet meer zien als het droog is :D. Ik dacht even dat wat ik bedacht had niet werkte, en was al teleurgesteld. Tot ik er achter kwam dat ik de kaart op zijn kop gedaan had.
Daarna weer goed laten drogen.

Tja, en het resultaat beviel me zo goed, dat een van de proefjes gelijk een kaart moest worden. Hoe die kaart moest worden zat ineens in mijn hoofd, en ja, dat moet er dan uit :)



Een sizzix stans gebruikt, uitgestansd en vervolgens in dezelfde kleuren, op dezelfde manier met distressinkt bewerkt. Tekst stempel is van Stampin Up.

1 opmerking:

Fenny zei

Dat heb je heel, heel mooi gedaan Marrigje. Iets wat zeker navolging zal vinden. Want yep ik heb ook die Perfect Resist in huis. Dus dan eens met jouw meeliften?? Mag wel denk ik. Mooie kleuren heb je ook gebruikt, en een hele duidelijke beschrijving erbij. Super...!!

Liefs van fenny