maandag 22 augustus 2011

Dag 13, kaartdoosje

Al even geleden dat ik deze heb gemaakt. Maar het was een cadeautje, en dan kan ik het niet posten voor het is aangekomen.

Toen ik de Technique Junkie Nieuwsbrief binnen kreeg waar deze in stond, was ik gelijk verkocht. Dat was waar ik al tijden naar op zoek was. Een kaart waar je gewoon een fatsoenlijk cadeautje in kwijt kon.
De maten van het oorspronkelijke doosje waren geschikt voor waxinelichtjes, die ik dan weer minder geschikt vind om op te sturen, dus aangepast aan merci.

De voorkant is bestempeld met bloemen. met de SU Incolor kleuren van afgelopen jaar.
Omdat ik wat meer spetterend erbij wilde hebben, nog wat bloemen gestempeld, en uit geponst. Met het labeltje 'Friend' erbij, is het een mooi geheel.

De binnenkant is net als de voorkant, gestempeld met bloemen in de SU incolor kleuren van vorig jaar.
In het midden een raam gestanst met een nestabilitie, en een randje er om heen, door met 2 nestabilities op een volgend uit te snijden.
Eerst een lintje opgeplakt, en daar het doosje boven op. Zo bleef het doosje bij het versturen netjes dicht.

Het labeltje aan de andere kant heb ik gestanst met een Tim Holtz movers and shapers label, met een movers and shapers tekst die er in. Omdat het label zoals de stans is, iets te groot was, heb ik die een stukje kleiner gesneden.
Ik heb er veel bloemen op gestempeld, en aan de achterkant een berichtje geschreven.





Is has been awhile since I made this, but because it was a present I couldnt post it earlier.

When I received the Technique Junkie newsletter with the tutorial for this card in it, I knew this was the kind of card I was waiting for. A card which you could sent a normal gift in. Originally the card was designed for tealight, but I thought that would be to heavy to send, so I adjusted the measurements for Merci chocolates.

For the front, I stamped flowers in the SU In Color from last year. because I needed some color, I stamped and punched flowers in different coordinating colors.
The 'Friend' label made it complete.

Inside I stamped the flowers, just as the front, in the SU incolors of last year. In the middle I used a nestabilitie to make a window. I made the border by using 2 nestabilities in consecutive sizes.
Then i glued the ribbon on the card, and the box on it. This way, I could sent the card, whitout anything falling out.

The label is a diecut made with the Tim Holtz movers and shapers label. I used a movers and shapers frase with it. Because the original label was to big for the card I trimmed it a little. I stamped lots of flowers on it, and put my message on the back.

Geen opmerkingen: