woensdag 10 augustus 2011

Flow


In de laatste flow heb ik nu al een paar keer het artikel gelezen over 365 dagen projecten.
Het trekt me wel om zo een project te gaan starten maar wat dan?
Ideeen genoeg, maar de tijd ontbreekt me. Naast mijn drukke werk, huishouden en eigen kinderen blijft er al zo verschrikkelijk weinig tijd over voor dingen die ik daarbuiten nog leuk vind.
Zou ik mezelf opleggen om elke dag een kaart, een scrapbookpagina of zoiets te maken, dan ben ik bang dat het te veel van me vergt om ook nog leuk te blijven.

Maar het idee blijft knagen. Ik wil wel zoiets.
Mijn 365 dagen project gaat bestaan uit elke dag iets posten dat ik gemaakt heb, wat je dan ruim moet zien. Want ik maak genoeg. ik blog er alleen niet over.

Dat moet dus, vanaf vandaag, anders worden. Elke avond de dag afsluiten met het posten van iets, door mij gemaakt.
Input over wat ik dan moet maken, is welkom.

Geen opmerkingen: