zaterdag 17 december 2011

Dag 127 Hello

Al een tijdje geleden had ik de achtergrond (een doilie) gestempeld met een Big and Juicy stempelkussen. Ik had gelijk een idee van hoe ik het kaartje verder wilde afmaken, maar de benodigde stempel had ik niet in huis. Die was in bestelling. En soms doen stempels er uit Amerika een eeuwigheid over om op mijn deurmat te belanden.

Vandaag was het zo ver. In het echt zijn deze stempels nog mooier dan ik op de computer kon zien.
Ik heb het silhouette en de tekst gestempeld met donkergroen. In het midden van de doily zit een rhinestone (nou ja een nepperd, deze had de goede kleur en maat)


A while ago I stamped the background (the doilie) with a Big and Juicy inkpad. I knew how I wanted to finish the card, but I didnt have the stamp I needed for that. That was on its way to my house. sometimes it takes stamps from America a realy long time to arrive on my doormat.

Today was the day. In real life this stamps are even more beautiful than I could see on the computer.
I stamped the silhouette and sentiment in dark green. In the middle of the doily is a rhinestone (it is a fake one, but this one had the right colour and size)

Geen opmerkingen: