maandag 7 mei 2012

Dag 262 Chalk

Een uitdaging van Versamark en Chalk. Dat is leuk. Ik ben dol op chalk. Er is veel meer mee mogelijk dan ik dacht, en zeker nu ik de Pastel potloden van Derwent heb ontdekt, gebruik ik het regelmatig. De achtergrond is een kaartje waar ik eerst chalk op heb gedaan, en er daarma met versamark overheen heb gestempeld. De image heb ik gestempeld met versamark, en daarna ingekleurd met Derwent pastelpotloden. De stempel is van een van mijn favoriete stempelsets. Seaside Sketches. Ik heb heel Ebay afgezocht voor deze set, en elke keer als ik hem gebruik ben ik er weer blij mee.
The challenge was Versamark and chalk. That is fun, I Love chalk. It is so versatile, even more than I already thought. And now I discovered the Derwent Pastel pencils, I use it even more regular. The background is a card where I put chalk on the card and stamped on it with versamark. The image is stamped with Versamark, and coloured with Derwent Pastel pencils. The stamp is out one of my 3 favorite stampsets. Seaside Sketches (SU) I searched whole Ebay for it, en everytime I use it, I am glad that I did.

Geen opmerkingen: