woensdag 30 mei 2012

Dag 286 Uitnodiging

Mijn zeer begaafde zus heeft binnenkort examen voor het conservatorium. Voor de vierde keer. Ze heeft al haar piano bachelor en master, en haar master kerkmuziek. Ze vroeg me een uitnodiging te maken waarin dat te zien was. Dus hebben we samen dit ontworpen. En ik heb het gemaakt. Ik heb de diploma's gekopieerd en verkleind (of eigenlijk heeft mijn lief dat gedaan) en daarna heb ik ze uitgesneden. Daarna met een splitpen op de kaart vast gemaakt, waardoor de diploma's kunnen waaieren, zoals je dat doet als je een kaartspel speelt. Er onder zit de tekst van de kaart. 50 heb ik er voor haar gemaakt nu hoeft ze zich alleen nog zorgen te maken over het examen op 22 juni.
My very talented sister has a conservatory exam soon. For the forth time. She already has her bachelor and master in piano, and her master in churchmusic. She asked me if I could make invitations for her. Together we thought of a design were this special performance. And I made 50 cards like this. I scanned the diploma's and resized them (well my sweetheart did that for me) and I cut them by hand. Then I attached them with a brad to the base card, so you can spread the cards like you do while you are playing a cardgame. Underneath the cards I glued a strip of paper with text. It says" Can I have from you, nr 4 of Conservertory diploma Bachelor Organ"

1 opmerking:

Annelies zei

Wat een origineel idee en wat heb je dat leuk uitgevoerd!