woensdag 5 oktober 2011

Dag 57 ATC

Vandaag was ik onverwacht een ochtend vrij, en een heeeel rustige middag. Gevolg? er is niets uit mijn handen gekomen. Ik heb wat geprobeerd, maar dat is jammerlijk mislukt. Waarschijnlijk door een gebrek aan geduld. Daarom vandaag een al eerder gemaakte ATC.

Idee overgenomen van Splitcoast stampers. Ik kan die niet meer terug vinden., Ik heb deze gesponsed met distressinkt. En er toen een vogel over heen gestempeld.




Today I had unexpectedly a morning off, and a very quiet afternoon. I did use my time wisely, and did nothing. I did try some new technique, but that went totally wrong. Probably due to a lack of patience.
So today I show you a ATC which I made before.

The idea came from Splitcoaststampers. I can not find it again though. I have sponsed this card with distressink, and stamped the bird over it.

Geen opmerkingen: