donderdag 20 oktober 2011

Dag 72 Gesso resist

Voor de kicostampers was de uitdaging een kaart maken met Gesso Resist. Na enig proberen en een beetje pech had ik toch een kaartje voor elkaar vandaag. Toen ik opzoek ging naar het adres waar mijn kaartje heen moet, viel mijn oog op een onderdeel van de uitdaging dat ik ff vergeten was. De kaart moest 11 x 11 cm zijn.

Dus kan ik deze laten zien.

Gesso resist techniek achtergrond, er op een stukje crepe tape gekleurd met Rose Red en Cherry Cobbler.
De bloem is gemaakt door vierkantjes te rollen. Daarop zitten 2 bloemen, gestempeld met Cherry Cobbler en Rose Red. Afgewerkt met een brad, gemaakt met het papier van de bloem.

Stempels- Stampin Up
Inkt-Stampin Up
Papier- uit de voorraad.


For the callenge by Kicostamps,I had to make a card with the Gesso Resist technique. It seems easy enough but I had some trouble, and finally today I managed to make a card.
When I went looking for the adres my card should go, I noticed I should have made a card in a different size.

So I have to make a new card for the challenge, but I also can show this card.

Gesso Resist technique as background. A piece of crepetape, coloured with Rose Red and Cherry Cobbler. The flower is made by rolling squares. On the flower are 2 flowers, stamped with Rose Red and Cherry Cobbler. I attached a brad I made with the same paper the flower itself is made of in the middle.

Stamps- Stampin Up
Ink- Stampin Up
Paper- from my stash.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Mooi kaartje, mooie tekst!

Iris zei

WOW Marrigje, deze is gaaf, helemaal mijn kleuren. Mooi hoor! Groet, Iris