maandag 17 oktober 2011

dag 69 Op speciaal verzoek.

Gisterenavond ging Cecilia alleen slapen als ik beloofde een donkerblauw kaartje met hartjes voor haar te maken. Dus dat heb ik gedaan.

Geinspireerd door een advertentie die ik op Internet tegen kwam heb ik deze kaart gemaakt..
De hartjes heb ik gestempeld op een restje cardstock dat ik had liggen, met poppy parade en Pool Party. Pool Party, door cecilia Zwembadfeest genoemd, is haar favoriete kleur op het moment.

Met de hartjes heb ik een randje gemaakt, en een groot hartje in 3D opgeplakt in het midden.

Stempels- Stampin Up Simply Said
Kaartje- Action
Stempel inkt - Poppy Parade en Pool party en Island Indigo






Yesterday Cecilia only wanted to go to sleep when I promised to make a darkbleu card with hearts for her. So I did.

Inspired by an add I found on the internet I made this card. I stamped the hearts on some leftover cardstock with Poppy parade and Pool Party. Pool Party is her favorite colour on the moment.

I made a border with the hearts and attached a big heart with pop up dots.

Stamps - Stampin Up Simply Said
Card- Action
Stamp ink- Poppy Parade, Pool Party, Island Indigo

Geen opmerkingen: