maandag 24 oktober 2011

Dag 76 Tussendoortje

Drukke dag, en een cursus savonds. Bij terugkomst bleek ik nog niets te hebben om te bloggen. Gelukkig ben ik een hamster, en liggen er laatjes vol met al gemaakte achtergronden, en andere laatjes vol met stempelafdrukken die ik uiteindelijk niet nodig bleek te hebben.

Laatst heb ik eea opgeruimd en weet ik weer wat er allemaal ligt. Eigenlijk is het best grappig om zo kaartjes samen te stellen. Want weggooien kan ik al die dingen toch niet.


Busy day, and a course this evening. When I came home, I still didnt have anything to blog this evening.

Luckely I collect my stuff. I have drawers full of backgrounds, I already made, and other draws filled with stamp images I didnt need at all.

The other day when I cleaned my stamp and scrap stuff, I reorganised, and now I know what I have, and where it is. Out of this I made this card. It was kind of fun making a card from this.

Geen opmerkingen: