donderdag 13 oktober 2011

dag 64 Nog een kreukel

Dat was een drukke dag vandaag, en toen we eindelijk zaten te eten, ging de telefoon, en bleek dat ik vanavond ook ergens verwacht werd. Daar had ik ff niet op gerekend.

Toch nog een kaartje gemaakt. De gekreukelde achtergrond had ik een tijd geleden al gemaakt.
De bloemen gestempeld met stempelstiften. Daarna ingekleurd door met een penseel de inkt te verspreiden. Ik vind het een geweldige techniek, en heb het idee dat ik de inkt nu echt goed gebruik.

De grote bloem is gelijmd met siliconenlijm, waardoor het 3D effect van de kreukels nog meer wordt. Tenslotte een sentiment op de kreukels gestempeld.

Stempels- Stampin Up.




This was quit a busy day today. And when we finally sat down for diner, the phone rang, and it turned out I was supposed to be somewhere. I hadnt counted on that one.

I did make a card today. The crinckled background I made a while ago.
The flowers I stamped with markers. Then I coloured them in with a waterbrush. I love this technique when I use the stamped line to colour in the stamp. I feel like I am using the ink better.

The large flower is glued with silicon glue to make the 3D effect of the creases come out better. Finally I stamped a sentiment on the crinckles.

Stamps- Stampin Up

Geen opmerkingen: