maandag 6 augustus 2012

dag 351 Kerstkaart

Het beginnen met een nieuwe baan, kost erg veel energie. Lichamelijk, omdat ik ineens kilometers per dag moet fietsen. Maar ook voor mijn hoofd. Ik moet ineens alles anders plannen, heb te maken met planning van alle kinderen  en ook van de gastouder.
Het creatief bezig zijn, is even een klein beetje minder op de voorgrond. Dat is tijdelijk, maar het is wel zo.
Vanavond weer een kerstkaartje gemaakt. Ik ben al een paar jaar vanaf Juli alleen in de stemming voor kerstkaartjes.

Starting a new job takes up all of my energie. Not only fysic, because I have to ride several kilometres on my bike all of a sudden, but also because I have to make a precise planning. For myself, for all my children, and it all has to fit with the planning my babysitter has.
Being creative is not on top of my list right now. I know it will be only temporary, but it is still true.
Tonight I made another christmas card. For a few years now, I am in the christmas card mood from the beginning of July.

2 opmerkingen:

Annelies zei

Ik vind deze heel mooi!

Marrigje zei

Voor jou ligt er al een heeel andere klaar Annelies:D.