zondag 19 augustus 2012

Dag 364 Monsterproject deel 2

Even geleden heb ik een monsterproject gedaan, om mijn stempels terug te kunnen vinden.
In het gebruik bleek dat wat ik gemaakt had niet helemaal goed functioneerde.
Nu heb ik per la een apart boekje gemaakt, en die met de kaft aan elkaar gebonden.
Het was nog een heel werk, elk vel moest verstevigd worden en er moesten nieuwe gaatjes in geponst worden. Zodat het niet weer ging scheuren.
Aan de rug kant zit het geheel vast geknoopt, aan de andere kant heb ik een lusje gemaakt met elastiek, wat vast zit met een stokje.
Het goud draad, en de stokjes komen uit het blikje van mijn grootmoeder, dat ik geerfd heb.






A while back I had a monsterproject, to organise my stamps.
While using it, I found it wasn't perfect.
So I made it into separate booklets, which are hold together with the original back and front of the book.
It took me quiet a while to do so, because I had to strengthen the edge, and punch new holes in it. So it wouldn't tear again.
I made a knot on the back of the book, and in the front the layers are hold together with a loop and a stick.
The gold treat and the sticks are out the tin my grandmother left me.

1 opmerking:

Zoe Tant zei

Great idea Marrigje but a lot of work like you say. Enjoy the Medallion stamp as it retires here very soon. Zx