zondag 26 augustus 2012

Nog even geduld

Het was de bedoeling dat ik maar 1 dag vakantie zou nemen. En toen kocht ik een boek. Met als gevolg dat ik in een boek verdwenen ben, en het vervolg, en zelfs deel 3.
Velen zullen de Hongerspelen trilogie al wel gelezen hebben, voor mij is het nieuw. En ik zou er nooit aan begonnen zijn als mijn zoon niet gezegd had dat ik het moest lezen. En dat doe ik dus, met overgave..
De Hongerspelen
I intended to have just one day off, but then I bought a book.
And now I read. I red part one, and part two, and now part tree.
I presume I am not the first to read the Hungergames trilogy, for me it is new. I wouldn't have red it if my son had not told me, I should read this. Which I do....

2 opmerkingen:

Catharina zei

Hier roept zoonlief ook dat ik ze moet gaan lezen, misschien toch maar gaan doen.

Catharina zei

Hier roept zoonlief ook dat ik ze moet gaan lezen, misschien toch maar gaan doen.