zaterdag 10 maart 2012

Dag 206 Nieuw

Omdat de dag van gisteren een heel erg onverwachtte wending nam, had ik geen zin en tijd meer om te bloggen gisterenavond.
Gelukkig had ik wel een kaartje klaar.

Mijn lief nam onderweg naar huis, erg leuke stiften mee. Uni Posca Een dekkende merkstift die ook houdt op niet poreuse materialen zoals plastic.
Om die uit te proberen heb ik een stempel gezet met Stazon om een sheet, en heb ik die aan de achterkant ingekleurd.
Het effect was zo leuk, dat ik besloot er een kaart van te maken.Het sheet heb ik langs de stempel afgesneden en dubbel gevouwen.
Ik heb 2 bloemen gestempeld met Stazon op een restje sheet, en die aan de achterkant heel ruim ingekleurd. Daarna uitgeponst en met een brad op de kaart bevestigd.


Because yesterday suddenly became a totally different day, there was no time, and wish to blog anymore.
Luckely I already had a card made.

My love bought me some very nice markers on his way back from work. Uni Posca, a solid marker, which can be used on non poreus materials like sheet.
To try them out, I placed a stamp on a sheet with Stazon, and coloured the stampimage on the back of the sheet.
I loved the result so much I made a card from it.
I cut the sheet and fold it in half to make a card.
Then I stamped 2 flowers on a scrap of sheet, and coloured them on the back. I punched them out, and attached them with a brad to the background.

Geen opmerkingen: