vrijdag 16 maart 2012

Dag 213 I made the showcase

Na een heel erg zware emotionele week, laten mijn ogen me vanavond ook in de steek. Met lenzen zie ik zowel dichtbij als verweg slecht, en dan iets maken is bijna onmogelijk.
En juist als ik zit te denken dat ik dan maar niet moet bloggen, krijg ik een mailtje, om me te feliciteren met mijn showcase. WOW, dat had ik nooit verwacht.
Dank jullie wel. Het is helemaal wat ik nodig heb om weer in de stemming te komen om dingen te maken.

Link

After a very bad, and emotional week, my eyes won't work tonight. With contact lenses I cannot see properly in the distance, or nearby. Not very handy to make anything.
And just as I want to give up blogging for tonight, I got a mail to congratulate me with making the showcase. WOW, I never expected that.
THank you so much. It is just what I needed to get in the mood to make cards again.

Geen opmerkingen: