donderdag 22 maart 2012

Dag 218 Bloemen

De hele dag bezig geweest met alfabetten maar nog niets af om te laten zien, dus toch vanavond een kaartje maken.
Langzaam kreeg ik een idee maar toen ik het papier wilde pakken om de bloemen te stempelen, zag ik een achtergrond liggen, die er om schreeuwde te gebruikt te worden.

Eerst de achtergrond op maat gesneden, daar een lintje om heen geknoopt. 2 bloemen gestempeld op aquarel papier en met een penseel de ingekleurd met de inkt van de stempel.
De bloemen uitgeponsd met een scallop circle pons. Uiteindelijk heb ik maar 1 bloem op de kaart gebruikt. Die heb ik met 3D tape opgeplakt.
Toen nog een sentiment gestempeld. Ik moet echt nog wat sentiment stempels erbij hebben.
I have been busy with alphabeths all day, but not yet finished anything to show, so I had to make a card tonight.
There was slowly coming an idea, but when I wanted to get some paper to stamp the flowers, I saw a background which was screaming to get used.

First I cut the background in the right size, and tight a ribbon over it.
Then I stamped 2 flowers on watercolourpaper, and with a brush coloured them in with the ink I stamped with. I really love this technique.
I punched the flowers out with a Scallop Circle punch.
I ended up, using only one flower on the card. I attached it with foam blocks.
I stamped a sentiment. I really need to get more sentiments.

Geen opmerkingen: