dinsdag 27 maart 2012

Dag 223 Christmas card

Vandaag een Zentangle kaartje gemaakt, maar die moet eerst bij de ontvanger aankomen voor ik hem kan laten zien hier. Daarna moest echt nodig het verstelwerk gedaan worden.
En daarna nog een kaartje voor het blog van vandaag.
Zoals inmiddels gebruikelijk als ik het druk heb, een kerstkaartje. Het was even zoeken want ik wist dat ik nog ergens een achtergrond klaar had liggen. Maar waar had ik die ook weer opgeruimd???
Inderdaad, die had ik opgeruimd, ze lagen keurig in het doosje achtergronden. (soms ben ik zo georganiseerd.

Deze achtergrond is gemaakt volgens een Technique Junkies techniek. Chalked Emboss. Eindelijk een manier om chalk te gebruiken die me wel bevalt. Ook zonder embossing is het effect geweldig.

Een kaartje erbij gezocht (groen, want kerst) en dan... Kerstballen, maar niet met de originele stempel. Ik heb van al mijn ponsen en stansen een mal gemaakt dus het was makkelijk zoeken naar een stempel die paste in de kerstbal.
De ster gestempeld op prachtig goud papier (Action) en geembossed met groen glitter embossing poeder van Zing.
En uitgeponst.

een tekst gestempeld en geembossed en uitgeponst. Om de kerstballen een touwtje geknoopt en de kerstballen opgehangen.
Today I made a Zentangle card. But because that is for a challenge I can not blog it yet. First the receiver has to see it.
After I made the card, I had to do some repairs on cloth. That was long overdue, so I really had to do that first.
Then I had to make a card for my blog. And as it goes nowadays, I made a christmas card.
I had to search for the background, I knew I had one somewhere, but where did I put it??
I found it in the draw with backgrounds (sometimes I am sooo organised)

This background is made according to a technique Junkie technique, called Chalked Emboss.
Finally I have a way to use the chalks in a way that it works. Even without the embossing, it is great.

I looked for a card to go with it, (green, Christas) and than I wanted ornaments. But then without the stamp that goes with the punch.
I made templates for all my punches the other day so it was easy to find a stamp that fit the ornament punch. I stamped the star with versamark on gold paper (Action) and heat embossed the star with green glitter embossingpowder (Zing)
And punched out the ornament.

Then I stamped and heat embossed a sentiment,and punched out another ornament

I took a piece of threat and tied that on the ornaments and then hang them to the card.

Geen opmerkingen: