vrijdag 20 april 2012

dag 246 Vondst!

De hele dag ben ik bezig geweest mijn hobbyspullen te reorganiseren. Dat is een hele klus want ik heb veel, gespaard in de loop der jaren, en alles in laden opgeruimd, alleen, is het gesorteerd opruimen nog een uitdaging op zich. Erg leuk bij het opruimen is, dat ik allemaal dingen vind. Dingen die ik wel wist dat ik had, maar die ik al langere tijd niet gezien heb. Er zullen de komende tijd dan ook andere dingen langs komen dan alleen stempelkaarten.
Ik vond een stempel, een penscore blokje waar ik ooit een stempel van heb gemaakt, van de hand van mijn jongste dochter. Opgeruimd om weer om te vormen tot een andere stempel, maar dat is natuurlijk een onmogelijke opgave.
Van die stempel heb ik toendertijd een canvas gemaakt.
Het handje zelf, is inmiddels wat gegroeid. En er zit een heel lieve maar mega eigenwijze en eigengereide dochter aan vast.
The whole day (and yesterday too to be honest) I have been busy reorganising my stash. Which is a task. I do have a lot, different techniques aswell which is sorted in drawers. And keeping the drawers sorted is a challenge in it self. The good thing is, by reorganising, that I see stuff I did know I have, but haven't seen in a while. There will be other things shown in the days to come, than stamped cards.
I found I stamp, which I made frome a penscore block. I impressed the hand of my youngest daughter in the penscore. I put it away after I used it, to make another impression in it, but that is something that will never happen.
I made a canvas with the stamp.
The hand itself is grown since then. There is a very sweet, but headstrong and cocky daughter attached to the hand.

Geen opmerkingen: