vrijdag 3 september 2010

aprilkaart

teruglezend denk ik dat het leuker is om de kaart gelijk mee te plaatsen, dan krijg je een beter idee van het geheel.



Achtergrond is gemaakt met vloeipapier en glimmermist. Het geeft leuke effecten, maar donkerder dan ik gewoonlijk gebruik.Ik vind het dus lastig om er een leuke kaart mee te maken.
Dit is eigenlijk een goed gelukt experiment voor mij.
De stempels zijn gestempeld op aquarelpapier. Daar werk ik graag mee, omdat ik de offwhite kleur erg mooi vind, maar ook omdat het heel prettig werkt met veel van de kleur materialen die ik graag gebruik.
Deze heb ik niet ingekleurd, maar gekleurd gestempeld, door de stempel in te kleuren met stempelstiften. Veel werk, dat wel, maar ik ben erg weg van het effect. Omdat je op het rubber niet goed kunt zien hoe het wordt, is het elke keer weer een verrassing hoe het er dan uiteindelijk uit komt te zien..
De verschillende elementen zijn vervolgens uitgeknipt, en daarna opgeplakt.
Een labeltje met Happy Birthday maakt het geheel af.

Geen opmerkingen: