donderdag 9 september 2010

semptember kaart



De ontvanger van dit boek is oosters georienteerd. Dus wilde ik ook een echt oosterse kaart maken.
De stempels heb ik geleend van een vriendin. Gestempeld met versamark op aquarelpapier, rood/goud geembossed. Ik werk graag, en veel, met aquarel papier. NIet alleen vind k het mooi werken, en kleurt het mooi in. Maar ook ben ik erg weg van de offwhite kleur van het papier.
De tekens heb ik uitgeponsd, en gemat op een donkerrood vierkantje. Ook geponst met een iets grotere pons.

De achtergrond is afkomstig van een pak origamipapier, waar ik het bestaan van vergeten was, maar wat ik tegenkwam bij het opruimen. En voor dt doel was het uitermate geschikt.
De knoop heb ik van een vriendin gekregen.Die zat in de zak stempels, en kwam ik tegen toen ik de stempels wilde opruimen. Het maakt de kaart helemaal af.

Geen opmerkingen: