woensdag 1 september 2010

Maart




Maart, dat was een leuke. Omdat het met behang gemaakt werk, trok het papier vrij snel, en heel erg krom. Dus heb ik de bladzijden langer onder de pers laten liggen (nee ik heb geen officiele pers, maar een grote stapel kookboeken werkt ook uitstekend)
Daardoor had ik 12 stroken die ik moest versieren.
Uiteindelijk moest alles samen gevoegd worden, en toen miste ik er ineens 1. Voor Maart moest er nog 1 gemaakt worden. En waarom? Geen idee, maar het idee werd snel geboren, en deze werd binnen 10 minuten in elkaar gezet. Precies zoals ik hem mooi vind ook nog.

Stempel is van Judikins. Aangezien Origami mijn eerste liefde is, en ik een keer of 4 de 1000 kraanvogels heb gevouwen, heb ik wel iets met kraanvogels. Deze stempel kon ik dus niet laten liggen toen ik die op de beurs tegenkwam.

De paarse achtergrond heb ik door de cuttlebug gehaald, met een embossingfolder. En vervolgens beinkt met witte pigment inkt van een onbekend merk. Heb ik ooit eens in een grabbelbak gevonden, en werkt erg goed voor dit werk.

Geen opmerkingen: