zaterdag 4 september 2010

Mei




Het randje is gemaakt met het eerste stampin Wheel dat ik kocht. Cupcakes. Als dat niet feestelijk is, weet ik het niet meer. Ingekleurd met Stabilo stiften.
De achtergrond is geschilderd met glitteraquarel verf. Dat geeft net een beetje glimmer.
Onder de border heb ik een cupcake gemaakt. Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd ben ik gek op cupcakes. Heb ze dan ook in alle maten.
Op de achtergrond heb ik de minicupcakes gestempeld, met rode stazon. Behang he, daar pakt niets anders op. Het opplakken van de paperpiecing cupcake was dan ook een heel gedoe. Voor ik de juiste lijm had gevonden, was ik heel wat probeersels verder.
Op het behang zit een coating om het makkelijker schoon te kunnen maken. Heel handig, voor behang. Maar diezelfde coating maakt het moeilijk om er iets op te plakken. Wat voor behang vast heel handig is, maar als je behang gebruikt als scrappapier is het weer heel erg lastig.
Gelukkig heb ik mega veel soorten lijm in huis, en werkte uiteindelijk de Hard to hold lijm van Arlene heel goed.
Om de vakken vast te maken op de behang ondergrond, heb ik Scor tape gebruikt. Dat is heel erg sterke, dubbelzijdig plakband. Wat er in veel breedtes is. Voor veel doeleinden geschrikt. (tot zover de reclameboodschap)

Geen opmerkingen: