maandag 6 september 2010

Juni kaart



Leuk he, deze. Elke keer als mijn kinderen deze kaart of stempel zien, roepen ze Ilja. Ik heb hem inderdaad gekocht omdat hij op Ilja lijkt.Niet in de laatste plaats van wege zijn professie.

Eigenlijk is het een simpel kaartje. Correspondentie kaartje geembossed met de cuttlebug, en de direct to paper techniek toegepast. Dat vind ik een geweldige combinatie.
Stempel gestempeld op aquarel papier en ingekleurd met inktense potloden. Eigenlijk was dit mijn eerste poging daarmee, en dat was best lastig. Ik heb dat echt moeten leren.

Op het dienblad een taart gezet, vanwege de verjaardag. In het setjes van Greeting Farm zitten ook andere dingen die op het blad kunnen.
Een sentiment vond ik niet nodig, met al de teksten op de achtergrond.

Geen opmerkingen: