maandag 6 september 2010

Tussendoortje

Vorige week kwam mijn moeder bij me, met de vraag of ik iets voor haar wilde maken. Voor vrienden van haar die 40 jaar getrouwd zijn, en daarvoor was haar gevraagd om een A4 te maken voor het boek.


Dus trok ik mijn meest romantische stempel uit de kast. Heb gestempeld op donker cardstock, en ingekleurd met Derwent pastels. Door het softe effect van de pastels, wordt het geheel nog romantischer.
Omdat ik het bruidspaar zelf ook ken, heb ik het in kunnen kleuren met hen in mijn gedachten. Daardoor lijkt de afbeelding zoveel op hen, dat mijn moeder dacht dat ik het zelf getekend had.


Moeder had een heel erg lieve tekst geschreven. Op een gewolkt roze vel. Dat heb ik op maat gesneden en om een rood vel een randje geponsd (met hartjes) Nog hier een daar een paar hartjes geplakt. Gemaakt met stempel en pons.



De achterkant moest ook. Dus heb ik de achterkant bewerkt met 2 stempel wheels. Van het ene wheel de hartjes een heel klein beetje gekleurd met glitter.
Een stuk aquarel papier door de cuttlebug met de Marg's Melody folder (die moest ik hebben natuurlijk) Bewerkt met Brillance Red/gold stempelinkt. Een bloem gemaakt door 2 stempels te stempelen met de nieuwe rode kleur van SU. Cherry Cobler. Een van mijn favoriete momenteel. Bloem een beetje een glitter gegeven, en een hartje gemaakt met een brad, en een mini stempel.Geheel tegen mijn gewoonte in, is de bloem niet met de brad bevestigd aan het papier, maar met een glue dot. Ik bedacht dit pas, toen alles verder al vast zat.
Bovenaan een toepasselijk sentiment. Het geheel is gewoon een grote kaart eigenlijk.
Moeder was er heel blij mee, en ik hoop het bruidspaar ook.

Geen opmerkingen: