maandag 13 september 2010

December





De laatste van dit boek. Gisteren had ik geen tijd, alles zat tegen. Van een plank die naar beneden donderde, met luid geraas van brekend glas en aardewerk. Tot eieren die van een andere plank vielen (en stuk natuurlijk), en te laat eten en en en. Nou ja, iig kwam ik aan rustig bloggen niet toe.
Op dit moment slaapt een peuter, is een andere aan het hangen tegen mij aan, en ligt de baby rustig te spelen. Het perfecte moment voor bloggen, met een kop koffie (nu nog iemand vinden die die koffie langs brengt)

December is voor mij rood, donkerrood, en glitter.
De achtergrond was dus snel gevonden.
De border is gemaakt met een stampin Wheel. Deze komt uit de vorige holiday mini. Sterretjes en kerstballen. Hij past bij de stempelset. Van deze set heb ik 2 kerstballen gestempeld met Versamark, en bestrooid met embossingpoeder van Judikins. Deze rode heeft de mooiste glitter die ik ken. Op de foto kan je het maar een beetje zien, maar in het echt glittert het je tegemoet.
Om de illusie van hangen te maken, heb ik de kerstballen met een draadje aan brads bevestigd. Ik weet niet meer hoe deze heten, ze zijn van K & Company. En zijn speciaal om iets aan te bevestigen.
De kerstballen heb ik nog wel vast gemaakt met een foamplakkertje.

Stempels: Wheel en stempelset Stampin Up
Embossingpoeder: Judikins
Inkt: Versamark.
Achtergrond papier: Action.

1 opmerking:

marijke zei

oh wat een pech zeg ja dat heb je dan wel eens he als er eenmaal iets fout gaat dan gaat alles fout, je boekwerk is leuk zeg