vrijdag 3 september 2010

Gisteren was ik naar Haarlem naar de kaakchirurg, vandaar gisteren geen blog. Vandaag doe ik er dan maar 2.



Dit is de complete strook die ik gemaakt heb voor April. Het is een stampin Wheel van Stampin up. Omdat iemand uitverkocht heb ik de bijbehorende sets ook te pakken gekregen. Ik ben gek op deze stempels bij elkaar. Gebruik ze nog regelmatiger dan ik dacht. Slechts hier en daar een beetje inkleuren, met een beetje glitter, dat is voor mij genoeg.



Voor de bloem heb ik 2 keer dezelde stempel gestempeld, ingekleurd (beetje) en uitgeknipt.
Daarna de bloemen zo over elkaar gelegd dat het een bloem met meer blaadjes werd. Simpel, maar doeltreffend. Het hartje is een zelfgemaakte brad, met daarin een ministempel van (hoe kan het anders) Stampin Up.

Geen opmerkingen: