zondag 1 januari 2012

dag 141 Amigurumi

Mijn eerste amigurumi. Een Appel, voor Cecilia. Want die is gek op alles wat appels is. Om te eten, om te tekenen, om mee te spelen.
Ze is er dan ook erg blij mee.Al vindt ze dat hij eigenlijk nog een mond zou moeten hebben.

Eigenlijk was ik van plan om nog een boekje te maken, maar er waren drama's hier, en ik heb uren lopen zoeken naar een lievelings knuffel van mijn dochter, maar niet gevonden. Die is verdrietig, en ik ook eigenlijk.
Morgen verder zoeken, en hopelijk komt Millie weer boven water.


My first real amigurumi. An Apple, for Cecilia. She adores everything with apples. To eat, to draw, stamps, to play with.
She loves this little apple, although she things it should have a mouth.

I was planning to make a minialbum tonight, but there was trouble here tonight. I have lost hours searching for a stuffed animal and didn't find it. MY daughter is sad, and so am I to be honest.
I will search some more tomorrow and hopefully Millie will turn up again.

Geen opmerkingen: