zondag 22 januari 2012

Dag 159 Strik

Meestal hou ik niet van lint op een kaart, maar soms komt het zomaar boven, en gebruik ik een lintje, Maar dan ook op een prominente plaats. Zoals met dit strikje. Eigenlijk is het geen strikje, maar ziet het er alleen maar uit als een strikje. Ik vind het geweldig, en ondanks dat ik prachtige strikken kan maken, gebruik ik op het moment deze.
Ik heb hem gevonden op het internet.

De achtergrond heb ik gestempeld in 4 kleuren, De stempel is van een retired Stampin Up setje wat ik laatst op Marktplaats gescoord heb.


Normally I do not like ribbon very much but sometimes I love ribbon on my card. But is has to be an important part of my card, such as with this bow.
It is a faux bow, but I love it. I found it, months ago on the internet somewhere, and I use it regularly since than.

The background I stamped in 4 colours The stamp is from a retired Stampin Up set, I recently bought on Marktplaats.

Geen opmerkingen: