woensdag 25 januari 2012

Dag 162 Elastiekjes

Voor de kicostampers was de uitdaging een elastiekjes techniek. Om een brayer wikkel je dan elastiekjes, en daarmee ga je over het stempelkussen. Dan krijg je een streepjes patroon.
Een grappige techniek, dat kan ik niet ontkennen, maar ik weet niet of ik er vaak gebruik van zal maken.
Ik heb de achtergrond gestempeld in 2 kleuren.
In dezelfde kleur blauw heb ik op een ATC een grote bloem gestempeld. Die heb ik gemaskerd, en er in blauw en oranje bloemen om heen gestempeld. Masker verwijderd, en een knoop op de bloem gezet. |Daarna heb ik met JustRite stempel blok de woorden Let's en Life gestempeld, het woord Celebrate, had ik zo als stempel. Ik heb de woorden uitgeponds met de word label punch van Stampin up, en als waaier onder de ATC vastgezet.


For Kicostamps was the challenge a rubberband technique. around a brayer you put rubberbands, and stamp with that. I like the technique, but I am nog sure if I will use it a lot.

I stamped the background with the rubberband technique, in 2 colours.
In the same colour blue I stamped a big flower on an ATC. I masked the flower, stamped in blue and orange around it. I removed the mask, and attached a button to the middle of the flower.
Than I made the words 'Let's' and 'LIFE' with a JustRite block, the word 'Celebrate' is a stamp. I cut the words with the word label punch and attached them to the ATC.

Geen opmerkingen: