zondag 15 januari 2012

Dag 153 Verjaardagskaartje

Ik ben begonnen met een wit kaartje. Daar heb ik glimmermist over heen gespoten.
Voor de border heb ik met pear pizzaz en bridesblush bloemen gestempeld.
Daarna heb ik een kaartje gesneden uit cardstock, en een evengroot kaartje uit Vellum. De bloem heb ik met Poppy Parade op het vellum gestempeld.
Heel goed laten drogen, dat duurt vrij lang op Vellum. En met brads op de ondergrond vast gemaakt.
Tenslotte alle delen aan elkaar op de grote kaart geplakt en een tekstje gestempeld.
Stempels en inkt: Stampin up





I started out with a white card. I sprayed Glimmermist over it. And put aside to dry.
For the border I cut a piece of white cardstock, and stamped flowers with Brides Blush and Pear Pizzaz.
Then I cut a piece of white cardstock and a piece of vellum, in the same size. I stamped the branch on the vellum with Poppy Parade. It has to dry a long time on vellum.
I attached the vellum to the small card with brads.
Finally I attached everything together on the card, and stamped a sentiment.

Stamps and Ink: Stampin Up.

Geen opmerkingen: