maandag 16 januari 2012

Dag 154 Elastiekjes

Voor de Kicostampers is de uitdaging deze maand, elastiekjes, ik vind het wel leuk om te doen, maar ik weet niet of ik het veel zal gaan doen.
Ik heb met de brayer met elastiekjes over groene inkt gehaald, en op DCP papier gestempeld. Oorspronkelijk had ik nog andere kleuren ook, maar uiteindelijk alleen groen gebruikt.
Uit het groen bestempelde papier bloembladeren geponsed, en een bloem gemaakt. Blaadjes een beetje gekruld.

De achtergrond is gestempeld met een achtergrond stempel (eigenlijk 2, maar op de foto is dat bijna niet te zien). De border is bestempeld met een grote bloem stempel, in drie heel lichte kleuren stempel inkt.
En alles samen gevoegd. En in het midden van de bloem een geel hart gemaakt met Perfect Pearl

Stempels" Stampin up (Looks like spring, retired)
Inkt Stampin Up
Pons Stampin Up


For Kicostamps is the technique this month Rubber bands. I like it, but I am not sure I will make lot of cards with this technique.
I stamped the brayer with rubberbands in green on DCP paper. I made other colours too, but I used only green.
I punched leaves and curled them a little.
For the background I stamped over a card. (it are 2 background stamps, but on the picture you barely see that)
The border is stamped with a big flower in 3 different colours.
I put them all together on the card, and made a yellow heart with perfect pearl.

Stamps: Stampin Up (Looks like spring Retired)
Inks: Stampin Up
Pumch: Stampin Up

Geen opmerkingen: