vrijdag 13 januari 2012

dag 151 Cracked Ice

Ongeveer een jaar geleden was de techniek bij Kicostamps "Cracked Ice" Voor die techniek heb je een vriezer nodig, en die had ik op dat moment niet. Met een koelkast lukte het een beetje dus ik heb wel mee kunnen doen.
Van de week realiseerde ik me ineens dat we weer een vriezer hebben, want we hebben een werkende koelkast sinds 4 januari.
Dus moest de techniek nog een keer worden geprobeerd, nu door het papier in de vriezer te leggen.
En ik moet zeggen, het gaat beslist beter dan met een koelkast.

Voor de achtergrond heb ik stukken blauw cardstock met de cuttlebug geembossed en de geemboste delen met de dtp techniek oranje gekleurd.
Ik had nog een tekstje gestempeld, en er een labeltje van gesneden maar dat paste er niet meer bij.



About a year ago, the technique at Kicostamps was 'Cracked Ice' which requires a freezer. I didn't own any kind of freezer at that time, so I tried the technique using a refrigerator, but that was not really a succes.
Last week I suddenly realized that we own a freezer again since januari 4.
I had to try this technique again, and now with using a freezer. And I must say, it works a lot better.

For the background I run pieces of blue cardstock trough the cuttlebug to embos them. I coloured the embossed parts with the dtp technique.
I did make a little label to add a sentiment to the card, but I didn't like it, so I left it as is.

Geen opmerkingen: