woensdag 18 januari 2012

Dag 156 Candy Sleeve

Een erg gave techniek op de Stampin Companion CD vond ik de Candy Sleeve. Dus die heb ik vanavond gemaakt. Alleen had ik niets om er in te stoppen, tegen de verwachting in eigenlijk.
Omdat ik het niet zo leuk vind om snoep te geven, of op te sturen, wilde ik iets maken met een zakje bloemzaad er in.
Ik kwam al snel bij deze tekst, en daardoor werd het een pink Ribbon sleeve.

Het papier was wit toen ik begon. Ik heb het eerst groen gesponsed, en er toen met donkerder groen op gestempeld. De band heb ik eerst met gesponsed met roze, en er toen met een donkerder kleur bloemen op gestempeld. Tenslotte heb ik er krullen op gestempeld, in dezelfde kleur waarmee ik had gesponsd.
De bloem op het label heb ik geponsd uit wit papier, en toen in de goede kleuren gesponsd. Tenslotte een brad gebruikt om de bloem aan elkaar te zetten.

A very fun tutorial on the Stampin Companion CD I thought was the Candy Sleeve. So I made one tonight. the only thing is , I didn't have anything to put inside it.
I do not like giving candy, or sending candy, so I wanted to make something to put a packet of seeds in.
I thought of this stamp and decided to make a pink Ribbon sleeve.

THe paper was white when I started. First I sponged with green, and stamped over that with darker green.
Then I took the other piece of cardstock, and sponged it pink, and stamped flowers over it, in darker pink. Then I stamped curls over it, in the colour in which I sponged.

The flower on the label I punched out of white paper and sponged the parts in the right colours. I used a brad to fit the pieces together.

Geen opmerkingen: