dinsdag 31 januari 2012

dag 168 Felicitatie

Ik kreeg een smsje dat een goede vriendin vandaag haar rijbewijs heeft gehaald. Daar moest natuurlijk een kaart voor gemaakt worden.

De auto gestempeld in paars op heel glad papier, en met en blender pen de inkt laten uitlopen. Deze techniek geeft me het gevoel dat ik de inkt ten volle gebruik.
Daarna de auto gemaskerd. In de laadbak een fiets gestempeld, en die ook gemaskerd.
Daarna de grote struik in groen overal over heen gestempeld. Door het gladde papier is de inkt niet overal even goed gestempeld, en is de inkt ook niet gelijkmatig gedroogd.
Tenslotte het sentiment gestempeld.
This morning a very good friend texted me that she got her drivers licence. That asked for a card.

I stamped the car in purple on very smooth paper. With a blenderpen I coloured the car with his own colour. This technique gives me the feeling I really use the ink.
Than I masked the car, stamped a bike in the truck and masked that too.
I stamped the big flowerything in green over everything. Because the smoothness of the paper the ink didn't dry evenly, and dripped a little.
To finish the card, I stamped the sentiment.

Geen opmerkingen: