donderdag 5 januari 2012

Dag 143 Sneakpeek

Omdat ik overstap op een andere computer, en dat niet alleen maar van linux overstap op een mac heb ik gisteren niet kunnen bloggen. Niet dat ik niets gedaan heb. Ik heb zitten haken met Zpagetti. Leuk materiaal, maar erg zwaar haken, ik denk dat breien beter gaat. Het effect van het materiaal vind ik heel erg leuk, dus doorgezet.
Omdat het nog niet af is, vandaag alleen een sneakpeek. Morgen meer in dit theater.





Because I am switching one computer for another, and thereby go from Linux to Mac, I couldn't blog last night. Not that I didn't do anything. I crochet with Zpagetti. I like the material, but it is very heavy to crochet with. I think knitting would work better. I do like the effect of the material however, so I kept chrocheting.
I didnt finish it yet, so just a sneakpeek tonight. More of this tomorrow.

Geen opmerkingen: