woensdag 11 januari 2012

Dag 149 Zomer

Vandaag een kaartje met een zomers uiterlijk.
Ik had een vaag plan in mijn hoofd, maar uiteindelijk werd het heel anders dan ik van plan was.
De stempels zijn uit 2 sets zomerstempels.
De achtergrond heb ik gemaakt met alcoholinkt, en er toen overheen gestempeld met Stazon Black
Daarna heb ik de gestempelde delen uitgesneden. En op een kaart gevoegd. Deze keer had ik niet gemeten en gepuzzeld van te voren, daarom werd het dus anders dan ik dacht. Toen de stukjes op de kaart zaten moest er nog wat. En ik vond allelei embellisments in mijn vooraard.
Een totaal ander kaartje dan ik gewoon ben te maken, maar ik vind het wel leuk geloof ik.
Today a card that look like summer.
I had some vague idea when I started this card, but it turned out very different.
The stamps are out 2 summer stampsets.
The background is made with alcoholink, I stamped over it with Stazon Black.
Then I cut out the stamped images and put them on a card. Because I hadn't messured before the layout needed something when all the parts are on the card. I found all kinds of usefull embellishments in my stash.
A totally different card than I usually make, but I kind of like this.

Geen opmerkingen: