vrijdag 6 januari 2012

Dag 144 maat

Vandaag druk met huis en andere dingen, en ondertussen de binnenvoering voor het varken gemaakt. Het was al avond voor ik er aan toekwam eea in elkaar te zetten, en nu kom ik tot de ontdekking dat ik geen naald heb om de zpagetti door te halen zodat ik de losse onderdelen aan elkaar kan bevestigen. Ik dacht van wel, maar ik kan hem niet vinden.

Wel een foto van de poot van het varken samen met de olifant die ik van de week gemaakt heb. Het systeem van haken is hetzelfde, alleen het garen en haaknaald is anders.



Today I was very busy with household and other things. I did make the inside of the pig I am making, but when I wanted to put everything together tonight, I found I do not own a needle big enough to get the zpagetti trough. I was sure I did, but I can not find it.

So I only post a picture of the pigs leg, and the elephant I made last week. The system of crochet is exactly the same. Only different is the treath and the needle.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Dat wordt een flink varken!

Marrigje zei

Eerder een kleine olifant :o)

Irene zei

Een roze olifant!!!
Brengt geluk!!